Bergen 2019 27 - 29/09
Oppsett

Nyheter

< Back PRAKTISK INFO FOR HELGEN 28/09/2018 10:06 Her er litt mer info om stort og smått!

Her er litt mer praktiske opplysninger i forhold til arrangementet i helgen. Vennligst les gjennom så går nok dette bra.

Haller: Vi bruker Haukelandshallen fredag, lørdag må vi bruke 3 forskjellige haller. Haukelandshallen, Fyllingsdalshallen og Ny Kronborg. Søndag blir det kun Haukelandshallen. Det blir satt opp busser mellom hallene. Blir hengt opp info om dette på hotellet. Vi ber om at dere må ha noe tålmodighet inne i mellom. Det kan oppstå forsinkelse i forhold til traffikale forhold.

Transport: Som sagt, vi setter opp busser mellom hallene og hotell gjennom hele helgen. Tidspunkter blir satt opp på hotellet.

Get together fredag: Vi åpner dørene kl 2015. Lokalet er rett over veien for hotellet. for tidligere deltagere, der vi har vært de siste årene. Maten, som er tapas blir servert fra kl 20.30. Antrekk for kvelden er casual.

Bankett: Lørdag bankett på hotellet, vi møtes i lobbyen fra kl 1930. Vi begynner å trekke oppover for registrering ca 1950. Bordsetet begynner kl 2015. Antrekk: pent.

Vi kommer også til å markere 50 års jubileet til forbundet under banketten på lørdag. Mange gamle helter kommer i anledningen. Noe vi synes er veldig kjekt.

Da er det bare å glede seg, gi jernet og spille hva remmer og tøy kan holde. Velkommen til  dere alle.

I forhold til regler vil disse være på plass i vær enkelt hall, samt det er også på nettsiden her.

Meny